Involtini Ristorante

2515 90 Ave SW, T2V 0L8 - Calgary
Italian
★★★★★ ★★★★★
83/100
1011 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

83/100
Sluurpy Bewertung
1,011 Bewertungen
Tripadvisor
4.0/5
91 reviews
Opentable
4.5/5
393 reviews
Google
4.6/5
89 reviews
Facebook
4.6/5
9 reviews
Find me gluten free
3.5/5
2 reviews
Zomato
3.9/5
71 reviews
Sirved
4.0/5
353 reviews
Menupix
4.0/5
3 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +1 403-281-2482
🌐 Website: http://www.involtini.ca/
📍 Adresse: 2515 90 Ave SW, Calgary

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 05:00 PM
Montag1 05:00 PM - 09:00 PM
Dienstag2 11:30 AM - 02:00 PM
Mittwoch3 11:30 AM - 02:00 PM
Donnerstag4 11:30 AM - 02:00 PM
Freitag5 05:00 PM - 09:00 PM
Samstag6 05:00 PM - 09:00 PM
Sonntag7 05:00 PM - 09:00 PM

Google Bewertungen (8)

S

sheldon forst

3 years ago
★★★★★ 5/5
Amazing service and exellent food
Google
C

Cheryl Lorenzen

a year ago
★★★★★ 5/5
We just had Thanksgiving Dinner here and were we ever impressed. Amazing food and service, we left feeling super satisfied and super full. I have never left a review anywhere before but was so impressed and want these guys to thrive in our neighborhood so the more people know about this gem the better
Mehr lesen
Google
S

Séan Schillinger

2 years ago
★★☆☆☆ 2/5
This has nothing to do with the food or the service we have received before. Two times previously we have had amazing service and food, even brought our friends after a date night. The food is amazing and prepared with love and great care, and a great athmosphere. Unfortunately this past Valentine's day (2020) it was the worst. The owners were not on site, and there was at least 15 people waiting, reservations were 1.5 hours behind and there was NO PASTA on the menu as it was a set menu with duck and pork. The servers and front of house had zero idea what was happening and no communication from them. Plan ahead, every other night we have been there has been amazing, but unfortunately, this last visit we left and went to the bar near by for our Valentine's day, and saw additional groups leave for the same reason!
Mehr lesen
Google
L

Lin O

2 years ago
★☆☆☆☆ 1/5
If i could give 0 stars i would. My boyfriend saw good reviews online, so he made a reservation for Valentine's day dinner 2020, we got there, there were like 15 groups of people waiting. Our reservation was at 7:15 p.m, we arrived at 7 pm and there were lots of people whose reservation were at 6:15 -6:30 pm not seated yet. The staff had no idea what was going on. It seemed like there was no communication between the staff, they each came at different times and kept checking in the same people and kept going to the "back" to see if tables were available, came back with no answer, checked in next people, went back again to check for tables, and this goes on and on. We finally asked to be called on my bf phone when the table became available so we went to the nearby pub for a beer. We got a call at around 8 pm that our table was ready. When we got back to this place, the staff could still not figure out where to seat us, we waited again for 15 min, so were other like 4 groups of people who were called and told their tables were ready. Then we finally got seated, it took the server like 5 min to give us the menu which was hand written because the computers "had been down" or something like that. Menu was confusing, hand written with question marks beside some dishes like whoever wrote it was unsure. The couple beside us were kind enough to explain the menu since they had been studying it for quite sometime. I ordered my appetizer and a main and a dessert, waiter messed up my main with my starter, i ordered duck main, he brought duck appetizer, so he pretended that he just double typed it that my duck main was on it's way, we waited an hour after having appetizer for our main course to be brought to the table. We heard him telling next table that they were running out of some ingredients so they could not serve some stuff that were supposed to be part of the special menu so those people had to readjust their orders. This waiter had a little notebook for taking orders but he kept ,mixing up everyone's order because he wasn't sure what everyone ordered. Then he said they just got the menu 10 min before the restaurant opened for dinner. My bf ordered sea food which came with barely no seafood at all. It was like a 10 dollar meal and was charged 40 dollars when we looked at the final bill. Total rip off. Nothing was offered to compensate for the trouble that guests went through. I would never come back here again. The experience here on Valentine's day 2020 was the worst, unfortunately i am not inclined to come back and see what this place is like on regular days. We finally got out of this place at 1030 pm for 7:15 dinner reservation with 170 dollar bill.
Mehr lesen
Google
Q

Quwenci Parrett

5 years ago
★★★★☆ 4/5
This is a quaint little place. Nice atmosphere. Great food! We had probably the hardest working server I've ever had. I'd say this is a must try place. Not only was the service top notch so was the food. My husband and I eat out often and this place although it sounds cheesy was like tasting food for the first time! Incredible! You will love it!
Mehr lesen
Google
I

iamdan.online

3 years ago
★★★☆☆ 3/5
Overpriced, and two menu items were out of stock. Including their key dish involtini's. Had to do a "make your own pasta" dish, which was good. But not 26 dollars good. House wine was also almost 10 bucks. Seems like a place for older folks. Staff was very polite. EDIT: to the owner who replied on my review. I have no reason to lie about the prices. I wish I was given the menu you speak of, unless the prices were hiked for Valentine's Day. That'd be shady if you did.
Mehr lesen
Google
D

Dez Lee

6 years ago
★★★☆☆ 3/5
Came here for a reunion dinner with some old friends and left a little dissatisfied. In terms of the ambiance, it's a nice place. It's dark enough to be romantic and it's cozy. The servers are nice enough, but most were teenagers. The food looked fantastic. But this is where the illusion dulled a bit for me. I ordered the $30 Lobster Risotto and while the portion was enough, the lack of flavour was the weak point. Salt helped but I couldn't help but feel that for $30 it should of been way better. I would, however give this place another chance as some of my friend's dishes were better.
Mehr lesen
Google
P

Praba Pillai

3 years ago
★★★★★ 5/5
Loved it. Beautiful setup and cozy. Great food with a great and friendly waiter. Loved the wine too.
Google

📊 Vergleich mit Anderen Restaurants

Restaurant Bewertung Google Tripadvisor Bewertungen
Vero Bistro Moderne 85% 4.6/5 4.5/5 2,977
Vero Bistro Moderne 85% 4.6/5 4.5/5 2,977
Gaga Pizza 91% 4.9/5 5.0/5 1,622
The Himalayan 92% 4.8/5 4.5/5 2,976
Village Ice Cream 92% 4.7/5 4.5/5 10,787
Santorini Greek Taverna 85% 4.5/5 4.5/5 1,286

Andere Restaurants in Calgary

Fabrizio's

⭐ 100.0 (297 reviews)

The Spice Merchant

⭐ 100.0 (59 reviews)

Bruch Bar

⭐ 100.0 (50 reviews)

Pizza On The Fly

⭐ 100.0 (26 reviews)

Sol Fruit Bar

⭐ 100.0 (19 reviews)

Prohibition Bar And Lounge

⭐ 100.0 (12 reviews)

Hilf uns zu verbessern

← Zurück zu allen Restaurants in Calgary

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Involtini Ristorante dauerhaft geschlossen hat?