Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
Kontaktinformationen
📞
Telefon:
+45 32 15 30 30
🌐 Website:
http://caferavnsborg.dk
📍
Adresse:
Ravnsborggade 1, København
📷 Fotos (11+)
+3
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 11
100%
Google Bewertungen
839
Google Bewertungen
Super hyggeligt sted i København. Vi fik en steak med fritter og bearnaise til det smagte super godt og kødet var stegt helt perfekt. Vi fik også en Crème brûlée til dessert som var okay ikke noget specielt. Deres øl var super lækre og komplimenterede rettet rigtig fint. Vi blev betjent af to tjenere og begge var meget flinke. Helt klart et besøg værd hvis man leder efter et godt stykke kød i stille og rolige rammer
Mehr lesen
Google
Mystisk betjening = venter på betjening og svarer kryptisk.
Jeg valgte kyllingburger m pommes.... Bollen smagte mere igennem end alt andet - lidt ærgerligt da grillet kylling kan få en dejlig grill smag og skorpe.
Hyggeligt m stearinlys inde, ude og på toilettet.... Men jeg vægter bedre mad end hygge..
Drikkevarer urimeligt dyrt. Det firstod tjeneren og kom m 2 glas gratis vand ⭐⭐⭐
Mehr lesen
Google
Dejlig velsmagende mad. Men det kunne godt have været mere varmt. Sød betjening
Google
Virkelig lækker og veltilberedt mad, fantastisk service, hyggelig restaurant. Vi havde en dejlig aften til dining week, ligesom sidste år og Ravnsborg Kitchen & Bar levede bestemt op til forventningerne fra sidste år. Alle retterne kom i perfekt tempo, og personalet var over os uden at være for meget. Jeg ville klart anbefale Ravnsborg til alle jeg kender.
Mehr lesen
Google
Ufattelig god service, der blev gået virkelig langt for at imødekomme vores ønsker. Super god stemning. Gode hverdagspriser. Maden var god, det samme var vin og øl. Ingen ventetid på personalet der så til os løbende og sørgede for at vi havde hvad vi havde brug for. Alt i alt en virkelig god oplevelse på en travl tirsdag aften midt i vinterferien med dining week. Tak for en god oplevelse.
Mehr lesen
Google
Super fin mad og dejlig stemning!
Google
Burgeren smagte fint.
Men ellers var maden ikke den bedste.
Tjeneren vi fik og havde kunne kun engelsk og det er ikke i orden på en restaurant i Danmark.
Google
Rigtig lækker mad til en fin pris der kan nydes i en god atmosfære. Det eneste minus er at man skal sidde rigtig længe og vente på at der bliver ryddet af bordet, samt der ikke blev spurgt om vi nød maden. Vil dog sige at hver gang vi var i kontakt med personalet så var de rigtig søde og servicemindet.
Mehr lesen
Google
Andere Optionen in København erkunden
Hilf, diese Seite zu verbessern:
