Famo

Saxogade 3, 1662 - København
Aktualisiert am
Italiensk Europæisk
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
2917 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.3/5
Sluurpometro: 86/100
Sluurpy Bewertung
2.917 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
391 reviews
G Google
4.3/5
452 reviews
F Foursquare
3.5/5
71 reviews
F Facebook
4.0/5
77 reviews
BM Business manager - facebook
5.0/5
71 reviews
RG Restaurant guru
4.2/5
874 reviews
S Spiseliv
4.0/5
434 reviews
E Eatie
4.3/5
467 reviews
K Krak
4.5/5
9 reviews
FB Facebook business manager
5.0/5
71 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 33 23 22 50
🌐 Website: http://www.famo.dk/
📍 Adresse: Saxogade 3, København

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 17:30
Montag1 17:30 - 00:00
Dienstag2 17:30 - 00:00
Mittwoch3 17:30 - 00:00
Donnerstag4 17:30 - 00:00
Freitag5 17:30 - 00:00
Samstag6 17:30 - 00:00
Sonntag7 17:30 - 00:00

Google Bewertungen

4.3/5
★★★★
452 Google Bewertungen
Z

Zade Zero

for 7 måneder siden
★★★★☆ 4/5
God mad hvor der er kælet meget for detaljerne. Lokalet har ikke den bedste akustik og stolene kan være lidt ubehagelige efter længere tid. Betjeningen er professionel og har stor viden om mad og vin. De har en menu som skifter ofte - prisen kan således også skifte lidt da ingredienser kan være dyre og i luksus klassen, som eksempelvis den hjemmelavede pasta med trøfler. En god oplevelse alt i alt - husk at bestille bord 🙂
Mehr lesen
Google
T

Tobias Bastrup

for 6 måneder siden
★★★★★ 5/5
Absolut fantastisk. Ikke mit første visit til Famo. Har været forbi både Saxo og Metro. Den voldsomt intime atmosfære klæder følelsen af uforberedte tjenere og kreative kokke. At komme på Famo er ikke som at se en ballet, øvet utallige gange af ekstremt veltrænede dansere, det er mere at få lov til at være med til at danse med de bedste dansere i en ballet de aldrig selv har prøvet før. Alligevel leverer de hver gang, kvalitet for pengene og en imødekommende attitude. Ingen ved hvad der virkelig foregår dagen du kommer, men alle ved præcis hvad de skal gøre. Øvet instinkt og bunddyb ærlighed skinner igennem stemningen på Famo, og det er satanjensme et besøg værd. Tak.
Mehr lesen
Google
H

Henrik Lund

for 4 måneder siden
★★★★★ 5/5
Dejligt stilfuldt sted. Som at komme ind i en lille lomme af Norditalien. De opererer med en daglig menu på enten 4 eller 5 retter. Alt efter råvarernes beskaffenhed ligger prisen på sted mellem 400-500kr. Vi fik 4 klassiske antipasti, som var virkelig velsmagende. Derefter først en risotto ret (radiccio og vino Rosso). Dernæst en pastaret (ravioli). Hovedretten var guanche di maiale (svinekæber med selleri). Alle retter var virkeligt godt serveret. Det nærmest som at være tilbage på et godt osteria i Piemonte. Glasvinene fungerede godt for vores menu, men der var også gode muligheder for at vælge en spændende flaske; hvad enten man var til en friulano eller pinot nero.
Mehr lesen
Google
R

Rikke

for 3 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Maden var okay selvom den generelt manglede lidt smag. Desserten var dog ikke god - som om den ikke var helt frisk eller tilberedt rigtigt. Blæksprutten virkede heller ikke frisk. Vi havde reservation og blev placeret godt inde i restauranten, blev dog hurtigt bedt om at rykke til et bord lige ved døren, hvor personalet var ret flabet, og det var virkelig koldt. De glemte os flere gange og vi ventede næsten en time på dessert - fik den først, da jeg bad om at få lov at gå og betale. På det tidspunkt havde vi siddet der i 4 timer. Tjeneren spurgte, om vi da havde en aftale, vi skulle nå? Intet "beklager" eller noget. Generelt virkelig ærgerlig attitude
Mehr lesen
Google
M

Martin

for 2 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Havde en dårlig oplevelse. Bookede bord til to 19:30 en fredag. Det var ikke klar da vi ankom, så vi blev parkeret udenfor med et glas cava og noget brød. Ventede i 35 minutter uden nogle opdateringer på hvornår vores bord var klar. På det tidspunkt var vi MEGET sultne og lidt kolde så vi beslutter at smutte og finde et andet sted. Heldigvis havde FAMO Carne plads til os i baren og der havde vi en rigtig god oplevelse med søde tjenere og god mad. FAMO Saxo skuffede dog fælt.
Mehr lesen
Google
E

Eva Kold Dhyrbye

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
Fantastisk smags oplevelse på FAMO. Maden er er udsøgt klassisk Italiensk En fryd for maven. ❤️ Og Sjælen. Et lille hjertesuk ! Stolene er ubekvemme og hårde at sidde på.
Google
S

Sabrina Skøt

for 2 år siden
★★★★☆ 4/5
Vi kom en større gruppe og fik virkelig god service. Fik lov at komme midt på aftenen så vi kunne blive siddende ved bordet og ikke skulle være ude på et bestemt tidspunkt. Så dejligt! Betjeningen og maden var god. Lyset i restauranten kunne godt være hyggeligere, hvis det var mere afgrænset til bordene.
Mehr lesen
Google
M

Morten Bjergstrøm

for 3 år siden
★★★☆☆ 3/5
Vi besøgte FAMO Saxo en torsdag. Vi var længe de eneste gæster i restauranten. Så der var meget stille på nær personalet der snakkede en del indbyrdes. Forretterne kom hurtigt og var rigtigt gode. Næste ret var kaninragout, der desværre ikke smagte af så meget. Hovedretten var porchetta, hvor tjeneren gjorde meget ud af at fortælle, at kødet var langtidsstegt i et døgn for at give en meget sprød overflade. Men... der var ingen svær. Var det kød fra dagen før, hvor sværen var blevet fjernet fordi, den var blevet blød? Desserten var ok men ikke noget specielt. Alt i alt en lidt skuffende oplevelse specielt efter at have hørt mange anprisninger af stedet. Vil dog ikke afvise at prøve igen, måske en anden menu ville være faldet mere i min smag. Personalet var høfligt og imødekommende trods deres indbyrdes snak. Så plus for det.
Mehr lesen
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Famo dauerhaft geschlossen hat?