Pastis

Gothersgade 52, 1123 - København
Aktualisiert am
Fransk Europæisk
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
1778 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.2/5
Sluurpometro: 85/100
Sluurpy Bewertung
1.778 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
490 reviews
G Google
4.3/5
645 reviews
F Foursquare
4.1/5
236 reviews
F Facebook
4.0/5
25 reviews
FM Facebook mobile
4.6/5
20 reviews
RG Restaurant guru
4.2/5
1 reviews
S Spiseliv
4.0/5
1 reviews
E Eatie
4.2/5
1 reviews
K Krak
5.0/5
1 reviews
LT Locations - top10place.com
4.3/5
356 reviews
AT Appointment trader
4.0/5
2 reviews

👍 Empfohlen von 37 Personen

Janice Thomsen
+31
Darunter Janice Thomsen

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 33 93 44 11
📍 Adresse: Gothersgade 52, København

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 11:00
Montag1 11:00 - 00:00
Dienstag2 11:00 - 00:00
Mittwoch3 11:00 - 00:00
Donnerstag4 11:00 - 01:00
Freitag5 11:00 - 01:00
Samstag6 11:00 - 00:00
Sonntag7 11:00 - 00:00

Google Bewertungen

4.3/5
★★★★
645 Google Bewertungen
M

Mikkel Rasmussen

for én måned siden
★★★☆☆ 3/5
Maden fortjener mere indlevelse fra tjenerstaben. Vi havde hørt gode ting om maden hos Pastis og man bliver ikke skuffet her. Min ledsager og jeg fik chevre chaud, brisler, kanin og rabarber dessert, alt var yderst smagfuldt. Jeg kan særligt anbefale kanin m cassoulet. Men, indlevelse fra tjenerstaben var tæt på ikke eksisterende. På intet tidspunkt fik vi en præsentation af mad eller vin og vi blev heller ikke spurgt hvad vi syntes om maden. Jeg forventet naturligvis ikke at man kan lire den ene prosabeskrivelse af efter den anden, men det er synd at man ikke har taget sig tid til lige at give en form for fortælling som gør gæsten ekstra interesseret og nysgerrig på retten. Det havde maden fortjent.
Mehr lesen
Google
A

Alan “GrandCru” Becker

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
Fantastisk mad, god stemning og god service . Vi fik foie gras, østers og dagens fisk. Alt smagte dejligt, dertil en Chablis fra Samuel Billaud som løftede hele måltidet ! Merci Pastis !
Google
D

Dorothée R.

for 5 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Dejlig lunch!! Sandwich med boeuf rôti smagte meget godt og mindede om en bavette à l'échalotte...fantastik for en Franskmand at kunne spise sådan noget i Danmark. Det var vellykket! God og opmærksom betjening. Udover det bliver man mæt og det er vigtigt! Vi kommer igen. Eneste minus var, at det var ret koldt ind i restauranten hvor vi sad.
Mehr lesen
Google
C

christian stenfors

for 5 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Hold op en skuffelse!! Vi kom her ind for en fredelig afstressende aften med god mad. Dog blev vi slemt skuffet..... Maden var mildest talt dårlig. Jeg bestilte lakse tatar samt en ribeye. Lakse tataren var uden smag og med et bitter kål til. Da vi kom til ribeyen bestilte jeg den medium rare, hvilket resulterer i en rare bøf... Man kan så sige. "Hvorfor nævnte du det ikk?" Simpelthen fordi personalet ikke henvendte sig. Pommes frites var stegt dårlig og bearnaise var heller ikke særpræget god. Maden fra hovedretten lod jeg selvfølgelig ligge, hvilket man som restaurant med ordentligt kundeservice, selvfølgelig havde spurgt ind til. Men nej.. Jeg tog selv kontant, bad om regning. Betalte 1000 kr. For 2 x 2 retter og 1 glas hvidvin, samt en flaske vand. Jeg betaler glædelig det dobbelte for ordentligt mad, men det her sted har ikke kvaliteten som matcher prislejet. Min ene stjerne udtrykker ikke engang dem skuffelse stedet har bragt.
Mehr lesen
Google
A

Allan Malling

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
Hyggeligt sted. Dejlig mad. Fin oplevelse.
Google
M

Mia Germansen

for én måned siden
★★★★★ 5/5
Lækker mad og god service 😁
Google
J

Ji Ch. L.

for 3 måneder siden
★★★★★ 5/5
Pastis er en klassisk fransk bistro med god mad i store portioner og med fornem service også. Priserne er rimelige, og vinkortet skal også have komplimenter herfra. Jeg kan personligt anbefale tartaren, som uden tvivl er en af de bedste i København!
Google
S

simon iversen

for 3 måneder siden
★★★☆☆ 3/5
Maden er fuldstændig som man kan forvente sig af en bistro, så på den front er alting sådan set som det skal være.. til gengæld er betjeningen noget af det mest ugidelige jeg har oplevet i København:/ hvis vi ser igennem fingre med at servicet ikke var rent, så blev retterne nærmest kastet på bordet af en stakkels tjener der øjensynligt havde aaalt for travlt til at fortælle hvad jeg skulle til at indtage.. heldigvis har køkkenet styr på deres ting, det er ærgerligt personalet på gulvet skal trække dem ned som de gjorde..
Mehr lesen
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Pastis dauerhaft geschlossen hat?