Les Trois Cochons

Vaernedamsvej 10, 1619 - København
Aktualisiert am
Fransk
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
4733 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.1/5
Sluurpometro: 81/100
Sluurpy Bewertung
4.733 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
528 reviews
G Google
4.1/5
991 reviews
F Foursquare
4.2/5
143 reviews
F Facebook
4.0/5
265 reviews
RG Restaurant guru
4.1/5
1 reviews
S Spiseliv
4.0/5
1 reviews
S Sluurpy
4.1/5
2.804 reviews

👍 Empfohlen von 4 Personen

Darunter

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 33 31 70 55
📍 Adresse: Vaernedamsvej 10, København

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 08:00
Montag1 08:00 - 15:00
Dienstag2 08:00 - 15:00
Mittwoch3 08:00 - 15:00
Donnerstag4 08:00 - 15:00
Freitag5 09:00 - 15:00
Samstag6 09:00 - 15:00
Sonntag7 08:00 - 15:00

Google Bewertungen

4.1/5
★★★★
991 Google Bewertungen
P

Patrick Holst Jervild

for 2 måneder siden
★★★★★ 5/5
Fantastisk service og hjælpsomt personale! Vi var en gruppe på 16 personer, som i forvejen havde bestilt en masse forskelligt mad og drikke. Alt blev serveret på samme tid og intet manglede. De var også gode til at komme forbi og spørge om vi manglede noget. Maden smagte virkelig lækkert, og særligt den rørte tatar kan anbefales! Deres crème brûlée var også helt fantastisk! Det kan stærkt anbefales! :-)
Mehr lesen
Google
N

Nina Kattler

for én måned siden
★★★★☆ 4/5
Vi fik en utrolig lækker fiskeret, og en god flaske vin. Akustikken er ret dårlig, men det er et flot rum.
Google
D

Daniel Ljunggren Baldissera

for 5 måneder siden
★★★★★ 5/5
Meget lækker brunch, kan klart anbefale deres Æg Benedict og deres vaffel. Et besøg værd hvis man er lækkersulten.
Google
N

Nicoline Sørensen

for 8 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Hyggelig atmosfære og lækker brunch. Tjeneren var så venlig at køre vores barnevogn ind i baggården. Det er service! Eneste aberdabei var, at de glemte dele af vores bestilling. Vi måtte efterspørge det og der gik temmelig lang tid inden vi fik de sidste ting. Til trods for det kunne jeg godt finde på at komme her igen.
Mehr lesen
Google
C

Camilla

for én uge siden
★★★★★ 5/5
Vi havde forudbestilt deres skaldyrsfad og var overrasket over hvor lækkert det var! Det hele blev serveret forholdsvis hurtigt og vi fik en fantastisk service 🌟 Vi kommer helt sikkert tilbage igen
Google
C

Cornelia Voigt

for 2 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi sætter os på tomme pladser udenfor. En tjener kommer ud og smider os væk og siger at han nu har reserveret det.. på en meget øv måde.. prøver ikke engang at evt hjælpe os med at finde et bord indenfor eller noget. Vi går derefter indenfor. Får absolut ingen betjening eller øjenkontakt og føler vi står i vejen.. og vi når at se 4 forskellige tjenere gå forbi os på 30 sek. til sidst må vi prøve selv at opsøge dem.. vi spørger om vi må tage plads på de to stole i baren. Det tager lige et par gentagelser hvor vi endelig får svar “nej det tror jeg ikke.. de er vidst optaget” uden øjenkontakt eller sød tone.. vi kigger forvirret på hinandne og ved ikke lige hvad vi skal sige .. jeg spørger “vil du tjekke om de er optaget?”. Han tjekker computeren og derefter siger ja de er booket desv. Alt i alt en meget dårlig oplevelse på under 5 min.
Mehr lesen
Google
R

Rikke J

for 3 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi skulle have spist på restauranten, men blev placeret så tæt ved nabo bordende at vi valgte at gå. Vi sad så tæt, at dem ved bordet ved siden af os ikke kunne komme ind til deres 6 mands bord, uden at gå ind alle sammen fra den anden ende. Øv, jeg havde glædet mig til at smage jeres mad, men da der ikke var en chance for at sidde og hygge snakke med hinanden, uden at blive blandet ind i de andres samtaler, blev det ikke denne gang :(
Mehr lesen
Google
D

Ditte Daugaard Christensen

for 5 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Var til fødselsdagsselskab her, og maden var virkelig lækker. Desværre er konceptet jo, at bordet haves i et begrænset tidsrum, og da tiden nærmede sig for at vi skulle gå, var desserten stadig ikke blevet serveret. Vi havde ventet længe på den. Derfor måtte vi bede en tjener om at få den hurtigst muligt. Desserten blev serveret, men personalet stod nu og trippede for at for os ud af døren, og jeg selv nåede slet ikke at spise færdig, før en tjener, med store armbevægelser og rynkede bryn, kom hen til bordet og bad os gå. Det var sådan en ærgerlig slutning på en ellers god aften.
Mehr lesen
Google

Andere Optionen in København erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Les Trois Cochons dauerhaft geschlossen hat?