Ban Gaw

Halmtorvet 44, 1700 - København
Aktualisiert am
Asiatisk Thai
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
11572 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.1/5
Sluurpometro: 83/100
Sluurpy Bewertung
11.572 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
242 reviews
G Google
4.4/5
946 reviews
F Foursquare
3.5/5
107 reviews
F Facebook
4.0/5
302 reviews
RG Restaurant guru
4.4/5
1 reviews
S Spiseliv
4.0/5
989 reviews
E Eatie
4.3/5
1 reviews
TR Top-rated.online
4.3/5
452 reviews
S Sluurpy
4.2/5
8.255 reviews
W Wongnai
4.0/5
4 reviews
LT Locations - top10place.com
4.4/5
273 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 33 25 48 60
🌐 Website: http://www.bangaw.dk/
📍 Adresse: Halmtorvet 44, København

🕐 Öffnungszeiten

Jetzt geöffnet Schließt um 23:00
Montag1 12:00 - 23:00
Dienstag2 12:00 - 23:00
Mittwoch3 12:00 - 23:00
Donnerstag4 12:00 - 23:00
Freitag5 12:00 - 23:00
Samstag6 12:00 - 23:00
Sonntag7 12:00 - 23:00

Google Bewertungen

4.4/5
★★★★
946 Google Bewertungen
N

Nicky Bornkessel

for 4 måneder siden
★★★★★ 5/5
Fuldstændig vanvittigt smagsoplevelse !!! Det smager 100% autentisk og enda bedre end de fleste steder i Thailand. Servicen var fantastisk og priserne er okay 👍 kan kun varmt anbefales 🤩
Google
E

Erik Kamrath

for én uge siden
★★★★★ 5/5
Fuld skrald på smag. Bestilte fiskesalat og blev tilbudt ris til. En super god og autentisk oplevelse. Tæt på hovedbanen og kødbyen
Google
D

Dann Pedersen

for 5 måneder siden
★★★☆☆ 3/5
Dejligt sted, dog smagte man tydeligt at fritureolien hvor spejlæget var stegt i var alt for gammel., men store portioner og god service...
Google
A

Alex Larsen

for 2 måneder siden
★★★★★ 5/5
Rigtig Thai mad og de smager perfekt som de skal, kan kun anbefale😋 Super hurtig til at lave mad og rigtig sød service☺️
Google
A

Amalie Lea Nielsen

for én måned siden
★★★★★ 5/5
Har du nogensinde været i Thailand og smagt den bedste og mest autentiske thaimad? Savner du det i Danmark? Frygt ej, Ban Gaw tager dig en sensorisk tur til Thailand. Maden er i topklasse og hvis jeg skal have ordentligt thaimad så er det kun dér jeg vil gå hen. Hver gang jeg har været der glæder jeg mig kun til at skulle have mad fra der igen. Grøn karry, rød karry, med and eller rejer kan bestemt anbefales. De har også en glasnuddel salat der er fantastisk. Det er synd hvis I ikke prøver Tom yum suppen, den får mig tilbage til de varme aftener i Bangkok hvor man sidder ved et street kitchen og oplever en symfoni i munden af lækre krydderier og stærke smage. Kan kun varm anbefale det her sted!
Mehr lesen
Google
B

Brian Kjær

for 5 måneder siden
★★★☆☆ 3/5
Thai i den klassiske stil..mega travlt på en almindelig mandag ikke stedet til en stille og rolig romantisk middag..fås billigere men portionerne store..hovedretten smagte godt 👍
Google
O

Ole Nørgaard Hansen

for 5 måneder siden
★★★★★ 5/5
Så autentisk som det kan blive, på den gode måde. På en københavnertur, besluttede vi os for at aftensmaden skulle være fra det thailandske køkken, uden det store kendskab til de forskellige Thai-restauranter i København, søgte vi på nettet og valget faldt på Ban Gaw. Vi havde bestilt bord til fredag aften kl. 19.00 og ankom til tiden. Der var godt gang i butikken, godt fyldt ved bordene, men der var ingen stress ved ankomsten, god tid til at vise coronapas og småsnakke inden vi af kringlede veje blev vist ind i et sidelokale, hvor der var et større selskab af både danskere og thaier. Det er altid betryggende, når man ser thaier som gæster på en thairestaurant, det giver et fingerpeg om, at køkkenet minder om det man oplever i Thailand. Vi blev spurgt om placeringen var ok, hvilket vi absolut syntes. Menukortet er som på de fleste thairestauranter alenlangt, da alle retter kan fås med forskellig type kød, og der skal vælges mellem nudler og ris. Vi valgte to forskellige udgaver af den klassiske thairet Pad-Thai, en med kylling og en med rejer, dertil fik vi en stor fadøl, begge smagte præcis som de skulle, kyllingekødet og rejerne var meget veltilberedte, nudler og grøntsager og saucen var godt afbalanceret, måske lidt til den søde side, lidt mere æg havde ikke gjort noget, men alt i alt var det en fornøjelse at spise disse pad-thai. Ban-Gaw ligner på rigtigt mange måder de restauranter vi har besøgt rundt i Thailand, duften og udsmykningen, personalets venlighed, ja i det hele taget var det en rigtig god oplevelse, så næste gang vi rammer København og har lyst til mad fra det thailandske køkken, så valget nok på Ban Gaw igen. Nåh ja forresten, priserne er særdeles rimelige.
Mehr lesen
Google
A

Annemette X

for ét år siden
★★★★★ 5/5
Super god oplevelse. Det er første gang jeg uden for Thailand har smagt mad der bragte mig 100% tilbage til Thailand.
Google

Andere Optionen in København erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Ban Gaw dauerhaft geschlossen hat?