Rasoi

Ørestads Boulevard 55B, 2300 - København
Aktualisiert am
Indisk Asiatisk
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
5496 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.2/5
Sluurpometro: 85/100
Sluurpy Bewertung
5.496 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
226 reviews
G Google
4.1/5
638 reviews
F Facebook
5.0/5
2 reviews
S Spiseliv
4.0/5
968 reviews
E Eatie
4.0/5
930 reviews
S Sluurpy
4.3/5
2.732 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 69 14 94 45
🌐 Website: http://www.rasoi.dk
📍 Adresse: Ørestads Boulevard 55B, København

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 17:00
Montag1 17:00 - 22:00
Dienstag2 17:00 - 22:00
Mittwoch3 17:00 - 22:00
Donnerstag4 17:00 - 23:00
Freitag5 17:00 - 23:00
Samstag6 17:00 - 22:00
Sonntag7 17:00 - 22:00

Google Bewertungen

4.1/5
★★★★
638 Google Bewertungen
B

Benjamin L

for én måned siden
★★★★☆ 4/5
Sådan! Indisk mad i super fin setup. Maden var rigtig god! En ting: de stærke ting er krydret og lækre, men ikke stærke. Service rigtig god. Vi blev rådet til at bestille lidt mindre sides og endte med den helt perfekte portion til os alle fire. Tak,
Google
S

scooter3026

for 3 dage siden
★☆☆☆☆ 1/5
Both of us Got a bad case of food poisening, still trying to recover as I write.. never indian again for me.. Vi begge fik den ondeste madforgiftning af deres Tikka Masala. Skal aldrig mere have indisk mad, med mindre det er en dyr restaurant hvor alt er frisklavet. Oveni var deres hvidløgs Naan brød uspiseligt da hvidløget smagte sindsygt bittert..
Mehr lesen
Google
R

René Adrian

for én uge siden
★★★★☆ 4/5
God mad, men betjeningen er ofte langsom. Især deres grillede kan er formidabel 😋
Google
M

Mette

for én uge siden
★★★★★ 5/5
Rigtig dejlig oplevelse at spise hos Rasoi. Ikke sidste gang vi kommer der.
Google
J

Juta Kolanos

for én uge siden
★★☆☆☆ 2/5
Indisk mad uden krydderier smager ok, men ikke godt nok. God service, super god lemonade.
Google
P

Peter Rokvist

for 8 måneder siden
★★★☆☆ 3/5
Hyggeligt sted med en god atmosfære og udsmykning. Maden ser fantastisk og fancy ud. Og som et plus smager det også vidunderligt. Prisen er lidt i den dyrere ende af skalen men madens smag og præsentation gør den det værd. Desværre var servicen på restaurant knap så god på den dag jeg var der. De havde en servitrice til hele restauranten med fyldt på næsten alle borde. Det gjorde at nogle måtte vente 30 minutter på at kunne bestille maden. Maden tog også mere end 45 minutter fra bestilling til spisning. Så husk at sætte god tid af.
Mehr lesen
Google
I

Inge Seelig

for 4 måneder siden
★★★★★ 5/5
Dejlig velsmagende mad og god betjening, ikke sidste gang vi har spist her.
Google
S

Sinan Amir

for 10 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi er stamkunder.. Idag 4 september kl. 18 Meget ubehagelig oplevelse. Tjeneren var uhøflig og decideret ubehagelig fra starten af. Har aldrig oplevet noget lignende. Vi bad om at sidde indenfor i varme. Hun bliver meget fornærmet over at vi ikke ønsker at blive sat ved en åben dobbelt dør. Hun vrisser smider menukort på et andet bord hidser sig op og råber at vi skal sætte os ned eller forlade restauranten. Vi forlod naturligvis restauranten. Vil ALDRIG nogensinde anbefale eller lægge mine penge der! Den tjeners opførsel var fuldstændig uacceptabel, modbydelig og decideret aggressiv!
Mehr lesen
Google

Andere Optionen in København erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Rasoi dauerhaft geschlossen hat?