Tribeca Nv

Bygmestervej 2, 2200 - København
Aktualisiert am
Italiensk Pizza
★★★★★ ★★★★★
3.8/5
1549 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.8/5
Sluurpometro: 76/100
Sluurpy Bewertung
1.549 Bewertungen
TA Trip
3.5/5
154 reviews
G Google
4.2/5
863 reviews
F Foursquare
3.5/5
79 reviews
F Facebook
4.1/5
66 reviews
S Spiseliv
3.0/5
153 reviews
E Eatie
4.1/5
1 reviews
L Locanfy
4.1/5
233 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 35 85 10 50
🌐 Website: http://tribecanv.dk
📍 Adresse: Bygmestervej 2, København

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 12:00
Montag1 12:00 - 22:00
Dienstag2 12:00 - 22:00
Mittwoch3 12:00 - 22:00
Donnerstag4 12:00 - 23:00
Freitag5 17:30 - 23:00
Samstag6 14:00 - 21:00
Sonntag7 12:00 - 22:00

Google Bewertungen

4.2/5
★★★★
863 Google Bewertungen
E

Emma Håkansson

for 2 uger siden
★★★★☆ 4/5
Var der i forbindelse med et privat arrangement. Som appetizer var der de lækreste oliven og saltristede mandler. Det var muligt at få vegansk pizza til hovedret som smagte ganske udmærket :) Af alkoholfri drikke var der mineralvand med brus (citron) eller forskellige slags sodavand (coca-cola, mango, passionfrugt, ananas). Super sødt og venligt personale, fed indretning, mulighed for at sidde både indendørs og udendørs.
Mehr lesen
Google
K

Kadir Türkyilmaz

for 10 måneder siden
★★★☆☆ 3/5
BRÆNDEOVNSPIZZA I NORDVEST På en lille og stille sidevej i Nordvest ligger det populære pizzeria Tribeca, der udover pizza også er kendt for deres øl, sol de selv brygger. De benytter brændeopvarmet ruterende stenovn til deres pizza, men stilen er ikke napolitansk, da de er lidt mere sprøde samt indeholder majsmel i bunden. Lokalet er rimelig stort med udendørs siddepladser. Man bestiller og betaler sin mad via en app, som skal hentes. Vi valgte at prøve 2 forskellige pizzaer: - Margherita - Ugly Duck (Burrata og Hvidløgsstøv) Priserne er rimelige. Samlet betalte vi 210 DKK for 2 pizza og en kande vand. Om søndagene koster alle pizzaerne 100 DKK, mens de andre dage ligger på omkring 130-150 DKK. Tribeca Pizzalab er et pizzeria, der er over middel og tæt på at være et anbefalingsværdigt spisested. Selvom stilen ikke er napolitansk, er det en fin pizza med god smag i osten. Især Ugly Duck med Burrata og Hvidløg var en tand bedre end Margheritaen, som indeholder oregano. Udvalget og den begrænsede smagsoplevelse resulterer i at vi ikke lander på et niveau, hvor spisestedet betragtes som anbefalingsværdigt.
Mehr lesen
Google
M

Michael Andersen

for én uge siden
★★☆☆☆ 2/5
Kan ikke anbefales. Pizzaer er so-so, men prissat alt for dyre. Der er ingen service ved bordene, så glas og tallerkner bliver ikke fjernet, selvom man bliver og får nogle øl. De charger 50,- kr. (!) for en lille kande postevand!
Google
M

Maiken Houmøller Rasmussen

for 2 uger siden
★★☆☆☆ 2/5
Meget skuffet over smagen. Selve "brødet" var smagløst og det samme med selve fyldet - måtte bede om salt bare for at give det lidt smag. Desværre overhoved ikke pengene værd
Google
R

Rico Brandt

for 5 måneder siden
★★★★★ 5/5
Hyggeligt sted hvor duften af Frisk tappet øl og nybagt pizza fylder rummet på en god måde. Øl varianterne er mange og vel serveret 👍🍻
Google
M

Michael Hansen

for 5 måneder siden
★★☆☆☆ 2/5
Er ikke pengene værd. Kedelig pizza uden smag. Øl i vinglas vil for evigt bare være kikset.
Google
F

Flemming Ernst

for 5 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Virkelig hyggeligt sted, perfekt til party og events. Stor udendørs terrasse. Lækker mad, men... priser er i overkanten. Book via r2n.dk og få lidt rabat.
Google
B

BRUHN Grafisk ApS

for 4 år siden
★★★★★ 5/5
Fantastisk sted og atmosfære ..... og super go'e pizzaer / specialøl. Jeg kommer igen ... og igen ...
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Tribeca Nv dauerhaft geschlossen hat?