The First Lady

Fisketorvet - København
Aktualisiert am
Skandinavisk Bar
★★★★★ ★★★★★
3.9/5
521 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.9/5
Sluurpometro: 79/100
Sluurpy Bewertung
521 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
47 reviews
G Google
3.9/5
86 reviews
F Foursquare
2.7/5
15 reviews
F Facebook
4.4/5
121 reviews
RG Restaurant guru
4.3/5
129 reviews
LO Locale.online - denmark
4.3/5
123 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 33 43 21 42
🌐 Website: http://thefirstlady.dk
📍 Adresse: Fisketorvet, København

Google Bewertungen

3.9/5
★★★
86 Google Bewertungen
C

Cathrine Axelsen

for 3 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Virkelig dårligt! Bestilte en clubsandwich og brødet var hverken ristet eller noget som det skal være. Baconen deri var rå og det lignede den var samlet af et barn. Den burger min kæreste fik var bollen uspiselig fordi den var hård og bøffen var tørstegt.
Google
J

Jan Jepsen

for 4 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Er med mellemrum kommet der igennem flere år. Fik i dag serveret en helt igennem kold Burger med kolde katofler. Gjorde venligt opmærksom på, at Burgeren var gennemkold ved serveringen. Tjeneren gik med burgeren og kom tilbage med samme burger og sagde, at de aldrig var helt varme, når de serverer dem. Nu har jeg jo mange gange fået serveret netop denne burger, men aldrig tidligere kold. Kommer aldrig mere i restauranten.
Mehr lesen
Google
B

Brian slag

for 4 år siden
★★★☆☆ 3/5
Rigtigt venlig betjening Maden er god for det meste ikke altid desværre god kvalitet Nogle gange får man en god portion størrelse Andre gange føler man sig snydt 11/4-18 Når de ikke er presset så maden lækker nok men stad
Google
M

Michael Grimm

for 3 år siden
★★★★☆ 4/5
Hyggeligt lille sted, med god udsigt over vandet . Gode burger
Google
K

Karima Kabar

for 3 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Vi var 7 pers. Dårlig betjening. Ventede længe på maden. Kød var sejt og grøntsagerne for stegt. Det hele smagte for gammelt. Dette blev forelagt ekspedienten, der ikke var modtagelig for kritik. Hun ville diskutere. Vi gik derfra uden at have spist op og måtte betale til fuld pris! DOG fik vi hele 10,- i rabat til en pers!!!
Mehr lesen
Google
K

Kim Nielsen

for 4 år siden
★★★★☆ 4/5
Det er et hyggeligt sted at spise og til rimelige priser,vil komme forbi en anden gang
Google
F

Frank Stjernholm

for 4 år siden
★★★★☆ 4/5
God mad og dejlige omgivelser. Rimelige priser på frokost menuerne, let at komme til. God plads i resturenten. Vi fik 4 forskellige frokost menuer og alle var gode. Madens kvalitet er et trin over buffet mad efter min mening.
Google
C

Claus risbo

for 3 år siden
★★★★★ 5/5
Fik treretters menu og kan ikke Rokke med ørerne super lækkert mad og søde piger som betjener ikke sidste gang vi kommer her
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass The First Lady dauerhaft geschlossen hat?