Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
📷 Fotos (11+)
+3
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 11
100%
Google Bewertungen
160
Google Bewertungen
Rigtig lækker mad som kom ind på fællesfade til hele bordet. Skønt koncept med økologi og bæredygtighed i højsædet. Betjeningen var desværre elendig, så derfor kan det kun blive til 3 stjerner.
Google
Det var en dårlig oplevelse, ekstra dårlig service og denne omgang mad betalte jeg 686kr for.
Pommes fritterne var kolde osv. Ingen dip eller noget. Bestilte maden via “room service” rooms service prøvede og fixe det.
Google
119 kr. for en grillkylling med pomfritter. Det var altså en pænt kedelig oplevelse i Foodhall. 🥴 Og slet ikke pengene værd.
Deres pitabrød er til gengæld virkelig lækkert og fyldt med smag. Men det var udsolgt.
Google
Lidt ventetid men det værd
Sprød og lækker kylling med dejlige fritter til. Dip til fantastisk, fed og velsmagende.
Google
Fantastisk kylling på spyd, mør, saftig og godt krydret. Skønne salater, der smager og er sprøde. Uformel stemning på den gode måde.
Google
Trodser "reklamer - nej tak"-skiltet.
Jeg har ikke spist hos dem, og jeg kunne heller aldrig finde på det. Så hvordan deres "mad" er skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Dog kan jeg helt klart sige, at de trodser "reklamer - nej tak"-skiltet på min postkasse. Mere end én gang har jeg fundet deres menu-kort i min postkasse, selvom jeg udtrykkeligt har frabedt mig reklamer. Der er mangel på respekt, og derfor nu denne anmeldelse.
Mehr lesen
Google
Flot sted, god service, men maden er ikke det vilde. Så hvis man har en lav standard for mad, kan man godt få en god oplevelse :) jeg manglede i den grad at der blev brugt kræfter på krydderier, eksperimenteret en smule eller bare smags på maden inden den blev serveret. Og sidste; nu burde det altså være slutæraen for bløde usmagelige pomfritter.
Mehr lesen
Google
Økologisk kylling på rotisserie, yderst vellykket og velsmagende - og stadig saftige. Dertil lækkert og delikat tilbehør, god sauce m.m. Totalt meget spændende og godt. Den sidste stjerne mangler pga. de alt for høje priser, som gør, at konkurrenten som regel vælges i stedet.
Google
Andere Optionen in København erkunden
Nach Küche
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
