Cafe Emil
Annexstraede 3, 2500 - København
Aktualisiert am
Café
Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
📷 Fotos (11+)
+3
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 11
100%
Google Bewertungen
634
Google Bewertungen
Fint sted alt i alt. Dog slidte og ødelagte stole.
Kan godt komme til at blive højlydt. Var der en fredag eftermiddag. Maden var ok god. Portionerne er lidt for små for priset.
Google
Fin mad, men dyrt. Betalte 130kr for en gedeostesalat. Den var fin og smagte godt. Lidt beskidt på bordene udenfor, det gamle service blev først taget sent og bordene var ikke alle tørret af. Søde unge servitricer
Google
Vi fik en gang brunchs ,det smagte godt , tjenerne virkede lidt forvirret ,men var søde og rare 🍻🍻🍻👌👌👌👌👌👌🇩🇰🇩🇰🇩🇰❤️❤️❤️❤️❤️🇩🇰🇩🇰🇩🇰👌👌🇩🇰
Google
Ventede mega lang tid på maden. Fik serveret salat uden det tilhørende brød og smør. Ved min forespørgsel til brødet, blev det bare oplyst, at de ikke havde mere brød. Prisen blev ikke reduceret 😡
Google
De lokker til med et menukort til fair priser på hjemmesiden, men når man tager derind er alt dyrere. Desuden var maden vi bestilte ikke det værd
Google
Fik en god brunch, lidt mørk lokale og slidt. Tænker at det kunne være hyggeligt sted til aften drinks
Google
Brunchen var mættende dog var æggene og pandekagen ikke særligt smagfulde og pølserne kunne godt være stegt mere. Kagen kunne sagtens have været undværet i brunchen. Servicen var hurtigt og god og stemningen var hyggelig, en fin lille café som ligger rigtig godt.
Google
Hyggeligt, fair priser. Lækkert med mandag og tirsdags tilbud.
Google
Andere Optionen in København erkunden
Nach Küche
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
