Cafe Emil

Annexstraede 3, 2500 - København
Aktualisiert am
Café
★★★★★ ★★★★★
3.6/5
2501 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.6/5
Sluurpometro: 73/100
Sluurpy Bewertung
2.501 Bewertungen
TA Trip
3.0/5
38 reviews
G Google
3.7/5
634 reviews
F Foursquare
2.5/5
29 reviews
JE Just eat
3.8/5
103 reviews
RG Restaurant guru
3.6/5
628 reviews
E Eatie
3.8/5
490 reviews
DM Dagens menu
5.0/5
1 reviews
TR Top-rated.online
3.7/5
578 reviews

Kontaktinformationen

📍 Adresse: Annexstraede 3, København

Google Bewertungen

3.7/5
★★★
634 Google Bewertungen
I

Ins Nou

for 5 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Fint sted alt i alt. Dog slidte og ødelagte stole. Kan godt komme til at blive højlydt. Var der en fredag eftermiddag. Maden var ok god. Portionerne er lidt for små for priset.
Google
M

Malou Maxine

for 2 uger siden
★★★☆☆ 3/5
Fin mad, men dyrt. Betalte 130kr for en gedeostesalat. Den var fin og smagte godt. Lidt beskidt på bordene udenfor, det gamle service blev først taget sent og bordene var ikke alle tørret af. Søde unge servitricer
Google
T

Tom jørgensen

for ét år siden
★★★★☆ 4/5
Vi fik en gang brunchs ,det smagte godt , tjenerne virkede lidt forvirret ,men var søde og rare 🍻🍻🍻👌👌👌👌👌👌🇩🇰🇩🇰🇩🇰❤️❤️❤️❤️❤️🇩🇰🇩🇰🇩🇰👌👌🇩🇰
Google
L

Lena Dahl

for 3 måneder siden
★★★☆☆ 3/5
Ventede mega lang tid på maden. Fik serveret salat uden det tilhørende brød og smør. Ved min forespørgsel til brødet, blev det bare oplyst, at de ikke havde mere brød. Prisen blev ikke reduceret 😡
Google
O

Oliver Storm

for 2 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
De lokker til med et menukort til fair priser på hjemmesiden, men når man tager derind er alt dyrere. Desuden var maden vi bestilte ikke det værd
Google
A

Alice Nielsen

for 2 måneder siden
★★★★☆ 4/5
Fik en god brunch, lidt mørk lokale og slidt. Tænker at det kunne være hyggeligt sted til aften drinks
Google
C

Caroline Nelson

for ét år siden
★★★☆☆ 3/5
Brunchen var mættende dog var æggene og pandekagen ikke særligt smagfulde og pølserne kunne godt være stegt mere. Kagen kunne sagtens have været undværet i brunchen. Servicen var hurtigt og god og stemningen var hyggelig, en fin lille café som ligger rigtig godt.
Google
I

Inge Hammel

for 3 uger siden
★★★★☆ 4/5
Hyggeligt, fair priser. Lækkert med mandag og tirsdags tilbud.
Google

Andere Optionen in København erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Cafe Emil dauerhaft geschlossen hat?