Gorm Bakery

Store Kongensgade 71, 1264 - København
Aktualisiert am
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
22 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Sluurpy Bewertung
22 Bewertungen
TA Trip
3.0/5
10 reviews
G Google
2.9/5
12 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +45 33 15 15 98
📍 Adresse: Store Kongensgade 71, København

Google Bewertungen

2.9/5
★★
12 Google Bewertungen
T

Tina Pankoke

for 5 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Jeg kan på ingen måde anbefale Gorms Bageri. Efter gentagende forsøg på telefonisk kontakt, samt en skriftlig besked pr. FB, har jeg stadig ikke hørt fra dem. Jeg havde bestilt en kagemand d. 2. maj kl. 9.00. Da jeg skulle hente kagen, havde butikken vel at bemærke lukket! Jeg finder dette under al kritik. Nu står jeg i en situation, hvor jeg har betalt for en bestilt kagemand, men kan hverken få mine penge tilbage eller anden form for kompensation.
Mehr lesen
Google
P

Pia Munkholm

for 6 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Havde bestilt 3 jordbærkager (downtown-deal) til afhentning i dag kl. 7.30. Da jeg ankom var kagerne ikke engang lavet og jeg blev spurgt om jeg ville vente 30 min - for så kunne Frank lige lave dem. Kagerne blev bestilt, som krævet, 48 timer før og derfor forstår jeg ikke, at man kan stå i den situation. Hvis bageriet ikke er gearet til at modtage og lave bestillinger grundet travlhed fra deals eller andet, bør man måske overveje om det er vejen at gå. Kagerne smager sikkert fint - det skal jeg af ovennævnte grunde ikke kunne udtale mig om.
Mehr lesen
Google
N

Nikolaj Møller Hansen

for 6 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Havde bestilt en brunsvigerkagemand. Da jeg bestilte den, oplyste jeg at jeg kommer fra Fyn og om de kunne lave en der var i samme standard, hvilket ikke var noget problem. - da jeg hentede kagen, var den tør, med en høj kant hele vejen rundt, tynd skorpe og midt på, lå der farin der ikke var smeltet. En ekstremt kedelig oplevelse og endte med at måtte købe en anden kage. Sidste gang jeg handler der.
Mehr lesen
Google
J

Jan Gildum

for 6 år siden
★★★★★ 5/5
Købte en de al med JORBÆRKAGE til 12 personer........ Virkelig god smag - så god, at 6 voksne og 2 børn frydede sig. Ikke sidste gang vi har købt kager i Gorms bageri - også selv om vi bor i Nordsjælland
Google
M

Marianne Sommer

for 6 år siden
★☆☆☆☆ 1/5
Hentede min jordbærtærte kl. 8 om mogenen. Den var fra dagen før !!! Der var ikke styr på bestillingen, så jeg havde nær ikke fået udleveret min tærte. Der var mere mel end marcipan i bunden og bunden virkede meget sammenfalden og klæg. Jeg kan ikke anbefale dette sted.
Google
A

Annette Gottlob

for 6 år siden
★★★☆☆ 3/5
Noget skuffende Othellolagkage - i min verden skal den være omkranset af et bånd af marcipan og IKKE noget underligt syntetisk materiale, som skulle lige den ægte vare, øv
Google
P

Peter K. H. Trillingsgaard

for 6 år siden
★★★★★ 5/5
Fik deres manitoba brød som var intet mindre end helt fantastisk,
Google
O

Ole Greibe

for 5 år siden
★★★★★ 5/5
Dej mad
Google

Andere Optionen in København erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Gorm Bakery dauerhaft geschlossen hat?