Café A

Østerfælled Torv 26, 2100 - København
Aktualisiert am
★★★★★ ★★★★★
3.5/5
1025 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.5/5
Sluurpometro: 70/100
Sluurpy Bewertung
1.025 Bewertungen
TA Trip
2.0/5
7 reviews
G Google
3.9/5
409 reviews
F Facebook
4.1/5
116 reviews
S Spiseliv
3.5/5
493 reviews

Kontaktinformationen

📍 Adresse: Østerfælled Torv 26, København

Google Bewertungen

3.9/5
★★★
409 Google Bewertungen
C

Celine Nalbant

for 3 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
To venner og jeg ventede i en halv time, da vi så blev for sultne gik vi op og sagde, at vi var klar til bestilling. Jeg bestilte én café a burger, bøffen smagte af brændt olie hvilket var super lækkert😬 Da jeg så skulle række ud efter en pomfrit var der et hår der sagde hej til mig. Det var fysisk umuligt, at det var mit. Ps sidder inde i café a og skriver det det kunne ikke vente. Ville ikke anbefale café a på nogen måde.
Mehr lesen
Google
F

Flemming Nielsen

for 2 uger siden
★★☆☆☆ 2/5
Alt for dyrt, det er jo ikke midt på strøget. Der var ikke gjort rent, gamle servietter og sugerør lå under bordet.
Google
J

Jakob Rolf

for 4 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Det er et skodsted der byder på dårlig service og dårlig mad. Bestilte nachos derinde, osten kommer fuldstændig udsmeltet og kyllingen er brændt. Så Beder jeg om at få smeltet osten en smule mere hvorefter de kommer med en os der er nærmest flydende konstituents. Jeg skal aldrig tilbage og opfordrer heller ikke andre til at besøge denne såkaldte cafe
Mehr lesen
Google
J

Javed Azizi

for én måned siden
★★☆☆☆ 2/5
Dårlig og fantasiløse mad.. får jer en ny kok.. Tjenerne var ret gode.
Google
T

Theodor Juel Wiig

for én måned siden
★★★★☆ 4/5
(DK) Rigtig god restaurant maden smagte rigtig godt fik cafe a bruger og en Jordbør softice. :) Har været der en masse gange som barn så har næsten altid godt kunne lide restauranten/cafe. (EN) Really good restaurant the food tasted great i got cafe a burger and a strawberry softice. :) Have been there as a kid a lot of times as a kid so have almost always loved the restaurant/cafe.
Mehr lesen
Google
K

Kirsten Maretti Gregersen

for 2 uger siden
★☆☆☆☆ 1/5
Ret tør og kedelig wienerschnitzel, samt stjerneskud. Men sød tjener
Google
A

Anahita Rad

for 7 måneder siden
★★★★★ 5/5
Min kæreste og jeg var der for at spise. Vi havde alridg fået en god service som i dag af Ida. Hun siger pænt velkommen og hvis man har et ønske om maden eller spørgsmål svarer hun pænt og man føler sig velkommen. Hendes være måde over for kunder er virkelig godt og pænt. Hende vil vi rose i hverfaldt. Hun plejer også at arbejde i Hvidovre café A. 5 stjerne til butikken pga. Hende.
Mehr lesen
Google
P

Peter le Fevre

for 7 måneder siden
★☆☆☆☆ 1/5
Absolut ingen service på dette sted. Efter et kvarters ventetid på -ikke- at blive betjent i den halvtomme restaurant gik jeg igen. Jeg blev placeret i et hjørne op af toilettet af den unge tjener, som derefter satte sig i den modsatte side af restauranten for at hygge sig med venner isf at betjene kunderne. Kommer aldrig igen.
Mehr lesen
Google

Andere Optionen in København erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in København

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Café A dauerhaft geschlossen hat?