Café A
Østerfælled Torv 26, 2100 - København
Aktualisiert am
Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
Kontaktinformationen
🌐 Website:
http://www.cafe-a.dk/restauranter/
📍
Adresse:
Østerfælled Torv 26, København
📷 Fotos (10+)
+2
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 10
100%
Google Bewertungen
409
Google Bewertungen
To venner og jeg ventede i en halv time, da vi så blev for sultne gik vi op og sagde, at vi var klar til bestilling. Jeg bestilte én café a burger, bøffen smagte af brændt olie hvilket var super lækkert😬
Da jeg så skulle række ud efter en pomfrit var der et hår der sagde hej til mig. Det var fysisk umuligt, at det var mit. Ps sidder inde i café a og skriver det det kunne ikke vente.
Ville ikke anbefale café a på nogen måde.
Mehr lesen
Google
Alt for dyrt, det er jo ikke midt på strøget.
Der var ikke gjort rent, gamle servietter og sugerør lå under bordet.
Google
Det er et skodsted der byder på dårlig service og dårlig mad. Bestilte nachos derinde, osten kommer fuldstændig udsmeltet og kyllingen er brændt. Så Beder jeg om at få smeltet osten en smule mere hvorefter de kommer med en os der er nærmest flydende konstituents. Jeg skal aldrig tilbage og opfordrer heller ikke andre til at besøge denne såkaldte cafe
Mehr lesen
Google
Dårlig og fantasiløse mad.. får jer en ny kok..
Tjenerne var ret gode.
Google
(DK) Rigtig god restaurant maden smagte rigtig godt fik cafe a bruger og en Jordbør softice. :) Har været der en masse gange som barn så har næsten altid godt kunne lide restauranten/cafe.
(EN) Really good restaurant the food tasted great i got cafe a burger and a strawberry softice. :) Have been there as a kid a lot of times as a kid so have almost always loved the restaurant/cafe.
Mehr lesen
Google
Ret tør og kedelig wienerschnitzel, samt stjerneskud.
Men sød tjener
Google
Min kæreste og jeg var der for at spise.
Vi havde alridg fået en god service som i dag af Ida.
Hun siger pænt velkommen og hvis man har et ønske om maden eller spørgsmål svarer hun pænt og man føler sig velkommen. Hendes være måde over for kunder er virkelig godt og pænt.
Hende vil vi rose i hverfaldt.
Hun plejer også at arbejde i Hvidovre café A.
5 stjerne til butikken pga. Hende.
Mehr lesen
Google
Absolut ingen service på dette sted. Efter et kvarters ventetid på -ikke- at blive betjent i den halvtomme restaurant gik jeg igen. Jeg blev placeret i et hjørne op af toilettet af den unge tjener, som derefter satte sig i den modsatte side af restauranten for at hygge sig med venner isf at betjene kunderne. Kommer aldrig igen.
Mehr lesen
Google
Andere Optionen in København erkunden
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
