Arirang

Luntmakargatan 65 - Stockholm
Aktualisiert am
Asiatiskt Koreanskt
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
924 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.1/5
Sluurpometro: 81/100
Sluurpy Bewertung
924 Bewertungen
TA Trip
4.5/5
176 reviews
G Google
4.2/5
635 reviews
F Facebook
5.0/5
73 reviews
H Hitta
3.7/5
15 reviews
T Thatsup
3.6/5
12 reviews
K Krogguiden.se
3.8/5
1 reviews
S Stockholm
3.6/5
12 reviews

👍 Empfohlen von 2 Personen

Darunter

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +46 8 673 32 25
🌐 Website: http://www.arirang.se
📍 Adresse: Luntmakargatan 65, Stockholm

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 17:00
Montag1 11:00 - 14:00
Dienstag2 11:00 - 14:00
Mittwoch3 11:00 - 14:00
Donnerstag4 11:00 - 14:00
Freitag5 17:00 - 22:00
Samstag6 Geschlossen
Sonntag7 Geschlossen

Google Bewertungen

4.2/5
★★★★
635 Google Bewertungen
K

Kim Lee

för en månad sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Matvanor är bra och färsk men dåligt med service och de pratade med gäster eller iaf med oss lika som dom pratar med tioåriga. Innan maten serveras då man blev till sagt med högt tönt att man få inte tolka bordet med deras handdukar
Google
M

Man Gao

för en månad sedan
★★☆☆☆ 2/5
Restaurangen/butiken är ren och välorganiserad, vilket ger en trevlig och mysig miljö att äta. Men maten är helt nedslående och dyr för vad som erbjuds. Det är långt ifrån anständig koreansk mat. Rekommenderar inte någon som letar efter god mat.
Google
A

Andreas Olsson

för 2 veckor sedan
★★★★★ 5/5
Det var en väldigt fin lokal, väldigt rent och snyggt. Det var första gången jag åt koreanskt men maten var jättegod.
Google
U

Ulf Robertsson

för 3 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Kan bara hålla med andra recensioner. Service väldigt bra och snabb. Lokal liten, så det kan behövas bordsbokning. Kläderna luktar matos efter besöket. Maten god, men inget som på något sätt sticker ut. Absolut inte på den prisnivån. Vi åt kyckling och tofu. De sesammarinerade böngroddarna som vi tog som sidedish var de bästa.
Mehr lesen
Google
A

Ann-Sofie Johansson

för 2 veckor sedan
★★★★☆ 4/5
Liten och mysig. Grillade på små minigrillar i kassan. Supergott men dyrt.
Google
M

Martin Anfelt

för 5 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
179:- för lunchrätten Bibimbap i aluminiumform (take away) upplevde jag som ett anmärkningsvärt överpris. Ordinär måltid till smak och storlek.
Google
R

Rmh K

för 3 år sedan
★★☆☆☆ 2/5
Jag kan inte säga någonting ont om servicen,den var riktigt bra, men maten dock.. jag förstår inte hur man kan misslyckas med koreanska smaker när dem hade alla de fina råvarorna. Vi tog 5 olika maträtter och samtliga var helt smaklösa, det ända som hade smak var deras egen soyasås. Vi har ätit mycket koreanskt i våra dar men här blev vi faktiskt besvikna.
Mehr lesen
Google
J

Johannes

för 4 år sedan
★★★★★ 5/5
Familjeägd restaurang som helt klart har Stockholms godaste bibimbap och hemgjord kimchi. Har funnits sen 70-talet och jag har kommit dit enda sen barnsben. Säljer sina egna produkter och kokböcker samt har takeaway på det mesta. Genuin koreansk restaurang i hjärtat av Stockholm.
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Arirang dauerhaft geschlossen hat?