La Neta

Östgötagatan 12B, 116 25 - Stockholm
Aktualisiert am
Mexikanskt Latinamerikanskt
★★★★★ ★★★★★
4.1/5
5094 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.1/5
Sluurpometro: 82/100
Sluurpy Bewertung
5.094 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
33 reviews
G Google
4.4/5
1.895 reviews
F Foursquare
4.3/5
607 reviews
F Facebook
4.3/5
90 reviews
RG Restaurant guru
4.4/5
2.022 reviews
UE Uber eats
4.5/5
200 reviews
W Wolt
4.3/5
200 reviews
T Thatsup
4.0/5
12 reviews
S Stockholm
3.6/5
14 reviews
TL Thatsup london
3.1/5
21 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +46 8 640 40 20
🌐 Website: http://Www.laneta.se
📍 Adresse: Östgötagatan 12B, Stockholm

Google Bewertungen

4.4/5
★★★★
1.895 Google Bewertungen
S

Sofie Wu

för 3 veckor sedan
★★★★☆ 4/5
Riktigt gott! Kan vara lite lång väntetid ibland med värt. De vanliga tacos är ganska stora och jag klarar mig på en stor. Finns också små med majstortilla också. Mer prisvärt när man äter på lunchen för då får man två men ris och dricka. Jag brukar kunna äta i två omgångar men inte det godaste att värma på igen.
Mehr lesen
Google
E

Erik

för en månad sedan
★★★☆☆ 3/5
Helt okej ställe. Rött goda tacos men kändes enligt mig inte direkt pengarna för något man lätt kan göra hemma Väldigt lugnt här omkring lunch dock så alltid något.
Google
U

Urban Marklund

för 11 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Har aldrig (än) varit i Mexico så det är svårt att säga om det är autentiskt. Men med det sagt, är det så här jag inbillar mig att det är att kliva in på en resturang på någon bakgata i Cancún. Personalen pratar ibland svenska, för det mesta engelska men besvarar då och då ens frågor med ”que?” Maten är hyfsat billig, riktig god och rejält mättande. Nötköttet kan ibland vara en smula segt, kycklingen levererar alltid och såserna är goda nog att säljas separat (tips). Ett toppenställe att börja på när du tar dina kompisar från landet på en tur i det riktiga Stockholm förlåt Mexico.
Mehr lesen
Google
I

Isak H

för 2 veckor sedan
★★★★☆ 4/5
Gott och relativt billigt. Lite kaosartat vid kassan men det var också mycket folk.
Google
K

Kristoffer Petersson

för 11 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Bra och billing mat. Personligen tycker jag quesadillas är bäst men inget är dåligt. Maten är lite åt det feta/oljiga hållet, men det är ju bara gött:) Har ätit här många gånger och aldrig blivit besviken. Take away/hemleverans funkar lika bra.
Google
W

William Krenchel

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Otrolig mat, fantastiskt dryck, och god service. Supernöjd perfekt som lunch!
Google
L

Love Sol

för en vecka sedan
★★★★☆ 4/5
Riktig god och fräsch mexikansk mat med en trevlig liten topping-bar
Google
M

Mustachen

för 3 månader sedan
★★★★☆ 4/5
God mexikansk mat med trevlig personal som pratar både svenska och spanska. Jag tipsar om deras quesadilla ”gringa”. Dessutom är det billig mat och man kan äta middag där för cirka 120 kronor (1 person)
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass La Neta dauerhaft geschlossen hat?