Bananas

47 Skaanegatan, 116 37 - Stockholm
Aktualisiert am
Pizza Europeiskt
★★★★★ ★★★★★
3.7/5
957 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.7/5
Sluurpometro: 75/100
Sluurpy Bewertung
957 Bewertungen
TA Trip
3.5/5
86 reviews
G Google
4.2/5
842 reviews
HC Happycow
4.0/5
6 reviews
K Krogguiden.se
3.8/5
1 reviews
S Stockholm
3.2/5
22 reviews

Kontaktinformationen

🌐 Website: http://bistrobananas.se
📍 Adresse: 47 Skaanegatan, Stockholm

Google Bewertungen

4.2/5
★★★★
842 Google Bewertungen
M

Mattias Skagerholm

för en månad sedan
★★★★☆ 4/5
Otroligt god hummus smörgås. Fräsch och smakrik hummus och gott bröd. Mycket grönsaker och avokado. Avokadon var dock inte riktigt mogen. Väldigt gott att toppa med citronen. Pommesen var helt okej men lite tråkiga. Bra aioli dock! God portabellopizza med en härligt mjuk botten och lagom smak av tallegio. Lite trång och stökig lokal med hög ljudnivå när det är mycket folk. Priserna känns lite väl höga men maten är bra. Menyn på hemsidan är inte uppdaterad vilket kan vara bra att veta.
Mehr lesen
Google
J

Jonas Larsson

för 11 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Supermysig miljö! Trevlig service. Pizzorna var inte tillräckligt bra för sitt pris och 40cl öl hade minst 10cm skum. Känns som ett ställe som vill maxa intäkter och minska utgifter. Bananefterrätten dock otroligt bra!
Google
C

Camilla Lundgren

för 2 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Pizzorna kan knappt kallas pizza. Nästan bara halvbränt bröd med tunn och sladdrig mitt som var svår att äta ens med bestick. När vi skulle betala lade de till 500:- på notan och bara "hoppsan" när vi påpekade det. Dyrt, ölen också.
Google
L

LK EE

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Trevligt ställe med jätte god pizza!
Google
N

Nicky MCMLXXVII

för 11 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Goda pizzor här samt mysig stämning, lagom med folk och trevlig personal. Rekommenderas
Google
H

Hanna

för en månad sedan
★★★☆☆ 3/5
Mysigt ställe! Lite dåligt bemötande av bartendern dock, beställde pommes och fick sötpommes som var vääldigt brända och nästan oätliga. Men annars skön vibe!
Google
M

Melicia Höggren

för ett år sedan
★★★☆☆ 3/5
Mycket trevlig personal! Jag och min kompis kom dit i spöregn och dem förklarade snällt att vi skulle bli uppskrivna på ett väntelista. Vilket gick rätt fort och äntligen hade vi en plats vid deras köksö i mitten av baren 😌 Maten kom snabbt och kunnigheten kring alkoholrekommendation var toppen. Dessvärre levde inte ”vegan-pizzan” upp till mina förväntningar. Ingen ost och grönsakerna på var goda men skapade ingen mättnadskänsla. Kunde alltså ha varit ”lite mer” på pizzan 🍕😋
Mehr lesen
Google
T

Tommy Winberg

för en månad sedan
★★★★☆ 4/5
Utmärkt pizza och skön stämning. Bra service & cocktails. Bananas i meny och vinlista men utger sig ju inte för något annat.
Google

Andere Optionen in Stockholm erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Bananas dauerhaft geschlossen hat?