Tehran Grill

5 Timmermansgatan, 118 25 - Stockholm
Aktualisiert am
Grill Från Mellanöstern
★★★★★ ★★★★★
4.3/5
2112 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.3/5
Sluurpometro: 87/100
Sluurpy Bewertung
2.112 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
107 reviews
G Google
4.1/5
542 reviews
F Facebook
4.6/5
210 reviews
TF Thefork
4.6/5
466 reviews
B Bookatable
4.3/5
783 reviews
T Thatsup
4.5/5
4 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +46 8 669 92 20
🌐 Website: http://tehrangrill.se/
📍 Adresse: 5 Timmermansgatan, Stockholm

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen Öffnet um 17:00
Montag1 17:00 - 22:00
Dienstag2 17:00 - 23:00
Mittwoch3 17:00 - 23:00
Donnerstag4 17:00 - 00:00
Freitag5 17:00 - 00:00
Samstag6 17:00 - 22:00
Sonntag7 Geschlossen

Google Bewertungen

4.1/5
★★★★
542 Google Bewertungen
D

David S

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Väldigt fin iransk restaurang med två våningar. Inredningen var riktigt trevlig och ger en gemytligt känsla. Även kul med de riktiga bilderna från Iran på ena väggen, en fin detalj. Maten var riktigt god, jag valde två spett med kyckling och lamm 👌🏻 även till efterrätt kan jag rekommendera deras egna cheesecake! Bra och trevlig service av servitören där man kände sig uppskattad som gäst.
Mehr lesen
Google
R

ramz

för 3 veckor sedan
★★★☆☆ 3/5
Kobideh, bröd och persisk ayran. Förväntade mig en smakbomb från kobidehen, men den var inget mer än medioker. Brödet var väldigt gott att äta med kobideh när riset inte räckte till. Det snålades rejält med salladen som portionerades i en liten dippsåsskål. Persisk ayran smakade väldigt gott. En av servitörerna behöver lära sig lite mer om vad service innebär. Mysigt ställe, men akta er för vingliga stolar/pallar på uteserveringen.
Mehr lesen
Google
R

Rmh K

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
Här är det bra! Vi rekommenderar starkt att gå hit och äta. Maten smakar utsökt, alla rätter är noga upplagda och man ser att dem lagt ner kärlek på maten. Färska råvaror, allt är fräsht och smakar riktigt bra. Drinkarna är också bra. Jätte trevlig personal och bra service, mysig lokal och bra ljudnivå. Hit kommer vi flera ggr.
Mehr lesen
Google
D

Daniel S

för 8 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Maten var supergod, dock så var cocktailsen inte så bra så skulle hellre beställa vin eller öl istället. Samt att personalen hade en lite otrevlig attityd.
Google
A

Andreas Bjunér

för 2 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Bra mat, men usel service. Egentligen skulle jag vilja rekommendera restaurangen för det är gott och mysigt, men det går dessvärre inte. Vi var nästan 30 personer som bokat bord men det las på över 3 000 för mycket på notan som de vägrade plocka bort. Bland annat 25 drinkar som vi skulle få för att vi kom så många. Vi fick numret till ägaren, men han svarar vare sig på telefon eller mess.
Mehr lesen
Google
E

Edwin Lundström

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
Jättegod mat, bra kryddat och supermysig uteservering. Fina uppläggningar och god dricka. Dock finns det ej någon meny för barn, men bra för tonåringar och vuxna!
Google
S

Sandra

för 10 månader sedan
★★★★★ 5/5
De absolut saftigaste grillspetten jag ätit! Varje komponent i måltiden var utsökt 👌 Mycket välkryddat! Utöver maten var inredningen supermysig, med levande ljus på bordet och härlig musik.
Google
A

Anders Stensiö

för 2 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Okej mat men oerhört dålig service. Var där i stort sällskap och hamnade i konflikt med ägare och personal pga de inte höll vad som var överrenskommet per mail. Rekommenderar inte och varnar för total avsaknad av lyhördhet hos personalen. Synd på en sån mysig lokal och bra läge.
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Tehran Grill dauerhaft geschlossen hat?