Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
📷 Fotos (11+)
+3
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 11
100%
Google Bewertungen
160
Google Bewertungen
Är helt amazed av den fantastiskt goda frukosten och mest varma och finaste personal jag har mött på på länge i restaurang världen. Vi möts upp av persisk musik och oerhört serviceinriktad gäng med värme och glädje och därefter åtnjuter traditionell persisk frukost. Små böcker på bordet för den som vill lära känna landet och dess historia ytterligare och poeten Hafez på bordet var pricken över i:et. Rekommenderar starkt denna pärla i innerstan.
Mehr lesen
Google
Trevlig och familjär miljö och personal. Det som drar ner betyget är smakerna. Rätten Dizi (Traditionell köttsoppa) vilken vi beställde och som smakade i princip ingenting. Dizi utan den karaktäristiska smaken av lime och kanel är ingen Dizi utan bara en hopkok .. I övrigt överpris framförallt vad gäller tillbehören till maten i förhållande till portioner och smakerna. Vi gillar ändå konceptet men smakmässigt finns det förbättringspotential...
Mehr lesen
Google
Mysigt ställe, den Persiska omeletten var mycket god och smakrik.
Även Halim smakade bra
Google
Troligen enda iranska restaurang som har mat gjord av iranska mödrar.
Väldigt gott matt och bra service.
På söndagar serveras det även brunch :)
Google
Fantastiska smaker, bland det bästa jag ätit (nu för andra gången, även om jag inte bor i Stockholm) 🙏🏼⭐️ Söt och trevlig personal och extremt prisvärt!
Google
Första besöket och första gången jag provat det persiska köket. Otroligt gott och smakrikt. Mysig atmosfär och serviceminded, trevlig personal. Hit kommer jag gärna fler gånger
Google
När man kommer in, första intrycket är naturligtvis mycket mat (självklart eller?) , från färska till inlagda grejer!
Jag beställde lammlägg med saffranris, det var underbart gott. Det var lite mer än lagom portion och man blir garanterat proppmätt!
Personalen var väldigt familjeär, trevlig och glad som tar restriktioner och rekommendationer från Folkhälsomyndigheten.
Mehr lesen
Google
Jättetrevlig personal och jättegod mat, vi testade nästa allt ! Tack så mycket för erfarenhetet, vi ska komma tillbaka 🤩
Google
Andere Optionen in Stockholm erkunden
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
