Sima Deli

Valhallavagen 120, 114 41 - Stockholm
Aktualisiert am
★★★★★ ★★★★★
4.4/5
417 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.4/5
Sluurpometro: 88/100
Sluurpy Bewertung
417 Bewertungen
TA Trip
4.5/5
10 reviews
G Google
4.5/5
160 reviews
F Foursquare
4.1/5
13 reviews
F Facebook
4.8/5
28 reviews
TF Thefork
4.4/5
15 reviews
RG Restaurant guru
4.6/5
189 reviews
T Thatsup
4.0/5
2 reviews

Kontaktinformationen

📍 Adresse: Valhallavagen 120, Stockholm

🕐 Öffnungszeiten

Jetzt geöffnet Schließt um 20:00
Montag1 07:00 - 20:00
Dienstag2 07:00 - 20:00
Mittwoch3 07:00 - 20:00
Donnerstag4 07:00 - 20:00
Freitag5 10:00 - 17:00
Samstag6 Geschlossen
Sonntag7 07:00 - 20:00

Google Bewertungen

4.5/5
★★★★
160 Google Bewertungen
B

Behnaz Zeraatgar

för 6 dagar sedan
★★★★★ 5/5
Är helt amazed av den fantastiskt goda frukosten och mest varma och finaste personal jag har mött på på länge i restaurang världen. Vi möts upp av persisk musik och oerhört serviceinriktad gäng med värme och glädje och därefter åtnjuter traditionell persisk frukost. Små böcker på bordet för den som vill lära känna landet och dess historia ytterligare och poeten Hafez på bordet var pricken över i:et. Rekommenderar starkt denna pärla i innerstan.
Mehr lesen
Google
A

Alireza M

för 5 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Trevlig och familjär miljö och personal. Det som drar ner betyget är smakerna. Rätten Dizi (Traditionell köttsoppa) vilken vi beställde och som smakade i princip ingenting. Dizi utan den karaktäristiska smaken av lime och kanel är ingen Dizi utan bara en hopkok .. I övrigt överpris framförallt vad gäller tillbehören till maten i förhållande till portioner och smakerna. Vi gillar ändå konceptet men smakmässigt finns det förbättringspotential...
Mehr lesen
Google
K

Keyvan Vahedi

för 5 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Mysigt ställe, den Persiska omeletten var mycket god och smakrik. Även Halim smakade bra
Google
A

Ardalan

för 5 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Troligen enda iranska restaurang som har mat gjord av iranska mödrar. Väldigt gott matt och bra service. På söndagar serveras det även brunch :)
Google
C

Celia Lamberth

för 7 månader sedan
★★★★★ 5/5
Fantastiska smaker, bland det bästa jag ätit (nu för andra gången, även om jag inte bor i Stockholm) 🙏🏼⭐️ Söt och trevlig personal och extremt prisvärt!
Google
K

Karin Engström

för 9 månader sedan
★★★★★ 5/5
Första besöket och första gången jag provat det persiska köket. Otroligt gott och smakrikt. Mysig atmosfär och serviceminded, trevlig personal. Hit kommer jag gärna fler gånger
Google
J

Julius Gasslander

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
När man kommer in, första intrycket är naturligtvis mycket mat (självklart eller?) , från färska till inlagda grejer! Jag beställde lammlägg med saffranris, det var underbart gott. Det var lite mer än lagom portion och man blir garanterat proppmätt! Personalen var väldigt familjeär, trevlig och glad som tar restriktioner och rekommendationer från Folkhälsomyndigheten.
Mehr lesen
Google
E

Emilie SDRN

för en vecka sedan
★★★★★ 5/5
Jättetrevlig personal och jättegod mat, vi testade nästa allt ! Tack så mycket för erfarenhetet, vi ska komma tillbaka 🤩
Google

Andere Optionen in Stockholm erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Sima Deli dauerhaft geschlossen hat?