Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
📷 Fotos (11+)
+3
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 11
100%
Google Bewertungen
574
Google Bewertungen
Åt en ugly American burger. Mitt sällskap åt ribs. Burgaren var saftig och riktigt god, brödet frasigt. Den serverades med coleslaw som var lite åt det söta hållet. Inte min favorit kanske. Smakade även på ribsen och de var riktigt goda. Kommer absolut gå dit igen och kommer då ta ribs. Personalen var artig och gjorde det de skulle. Verken mer eller mindre. Trivsamt ändå.
Mehr lesen
Google
Käkade chicken wings och Texas klassiska ribs. Båda två var riktigt bra! Go personal och vi fick maten snabbt. Hade blivit en femma om dem inte snålat på pommes ;--)
Google
Bra Texas! Tro det eller ej så kan det skilja sig från Texas till Texas! Valde Sundbyberg trots att Bromma ligger närmare.
Ur Covid19 pandemin perspektiv så fungerade bordsplaceringen med ok avstånd här.
Servicen kändes kanske inte klassisk. Mer som att ägarna tvingats ut från sina kontor för att de inte har råd att behålla sina kvittrande och energiska serveringspersonal. De var tillmötesgående på ett nedtonat sätt och det funkar.
Maten och drink höll bra Texas standard.
Kommer gärna igen för nästa Texas upplevelse.
Mehr lesen
Google
Det var så länge sedan jag var på Texas Longhorn i Sumpan. Jag har alltid gillat den rustika miljön med mycket trä, patronhylsor som jackhängare och tjurhorn på väggarna. Efter att hamburgarkriget utbröt här i Sumpan med så många olika val av deli-burgar restauranger har Texas kommit i skymundan.
Därför var det extra roligt att se att menyn har utvecklats med tiden. Provat både burgare och brisketmackan. Brisketmackan var riktigt trevlig med ordentligt möra rökta bitar av nöt i en toast med riktigt krispig pommes. Som vanligt så är Texas egen Bbq sås något utöver det vanliga!
Dessvärre har burgaren inte allt häng med utveckling i området. Tjock puck som var genomstekt så att den var seg som en skosula. Riktigt tråkigt när jag fick en så himla grym smashed burger på Texas i Sickla!
Vid sidan fanns "ta själv" av coleslaw och picklad gurka som var riktigt goda båda två.
Mehr lesen
Google
Den bästa steak jag ätit.😋 Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående. Väldigt avkopplande miljö. Rekommenderas varmt.
Google
Mysigt ställe, lugnt, och väldigt gott mat! ❤❤ Ska gärna komma tillbaks 😁
Google
Underbar servitris och bra käk! Vi hade en kanonkväll!
Google
Super bra ställe! Väldigt trevlig personal, fantastisk kock! 🤩Rekommenderas varmt!
Google
Andere Optionen in Stockholm erkunden
Nach Küche
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
