Zocalo

Regerinsgsgatan 20, 111 53 - Stockholm
Aktualisiert am
Mexikanskt Snabbmat
★★★★★ ★★★★★
3.6/5
727 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.6/5
Sluurpometro: 73/100
Sluurpy Bewertung
727 Bewertungen
TA Trip
4.0/5
40 reviews
G Google
3.9/5
356 reviews
F Foursquare
3.1/5
62 reviews
F Facebook
3.7/5
16 reviews
HC Happycow
3.0/5
3 reviews
TF Thefork
4.0/5
230 reviews
F Foodora
3.8/5
20 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +46 8 409 115 08
🌐 Website: http://www.zocalo.se
📍 Adresse: Regerinsgsgatan 20, Stockholm

🕐 Öffnungszeiten

Geschlossen
Montag1 11:00 - 21:00
Dienstag2 11:00 - 21:00
Mittwoch3 11:00 - 21:00
Donnerstag4 11:00 - 21:00
Freitag5 11:00 - 21:00
Samstag6 12:00 - 18:00
Sonntag7 11:00 - 21:00

Google Bewertungen

3.9/5
★★★
356 Google Bewertungen
M

Malin Eriksson

för en månad sedan
★★★☆☆ 3/5
Maten var helt okej inte mer. Jag åt quesadillas och de innehöll mest kål och syltad lök. Dyrt (140 kr för en quesadilla). Personalen var ok, men ett leende på läpparna hade inte skadat.
Google
E

Emelie Jägestedt

för 2 år sedan
★★★★☆ 4/5
Riktigt god och fräsch mat, knappt någon väntetid att tala om. Fanns lite ovanliga drickor, jag testade en Buho med lime och menté, smaskens! Mysig inredning, lagom hög musik och bra priser.
Google
V

Vilma Larsson

för 8 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Blev dessvärre mycket besviken. Zocalo brukar normalt sett vara ett schysst hak med god mat. Idag var tyvärr servicen väldigt dålig, hygien väldigt dålig samt maten kall och dålig. Personal stod med airpods i och använde samma handskar i såväl kassa som kök. Nachotallrik för 80 kr där vi fick några tacochips en röd slät sås, någon slags guacamole samt en vattnig pico de gallo. Trist :(
Mehr lesen
Google
M

Mikael Ohlin

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Helt ok, letade efter en god snabb måltid och fick precis det.
Google
I

Ingalill Kantola

för 8 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Maten var god. Lite, lite sallad i bowlen jämfört med bowls på andra ställen. En nackdel för min del eftersom jag älskar mycket grönsaker till maten. Min man tyckte burgaren var riktigt god. Vi satt rätt bekvämt längst in i restaurangen. Sparsmakad inredning. Lite färger i taket dock. Trevlig personal. Bra erbjudande med "the fork". Vi tyckte det var mysigt och trevligt.
Mehr lesen
Google
M

M. K.

för ett år sedan
★★★☆☆ 3/5
Mycket god mat, och vi var i stort sett ensamma i hela restaurangen kl 14. Den höga volymen/musiken drar dock ner på betyget.
Google
M

Martin Bernholc

för 3 veckor sedan
★★★☆☆ 3/5
Det är inte La Neta.
Google
S

Stefan Kantola

för 8 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Riktigt bra mat! Testade deras pulled pork burgare ...Riktigt bra!
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Zocalo dauerhaft geschlossen hat?