Wayne's Coffee
Hotorget - Stockholm
Aktualisiert am
Café
Verifiziertes Gericht
Fehlendes Gericht Hinzufugen
📷 Fotos (11+)
+3
weitere Fotos
weitere Fotos
Photo 1 / 11
100%
Google Bewertungen
364
Google Bewertungen
Köpte en bagel och hittade sedan när den här äckliga salladen i bageln 🤨
Helt inte ok alls.
Egen vilja att jag gick in me. Tyckte att feta ost bagel va dyr ..
Google
Beställde sottad kyckling sallad.Hår i maten vilket kan hända men blev otrevligt bemött när jag påverkade det till personen i kassan!! Fick sedan hjälp av kökspersonalen
Google
Hemsk upplevelse, smörgåsen var gammal och personalen skrek på mig när jag påpekade detta.
Google
Trevlig personal och gott fika på uteservering på Drottninggatan.
Google
Väldigt gott fika o fin plats
Google
Bestälde genom appen, fick sitta i 20 minuter tills jag gick fram och frågade vart min beställning var (som skulle varit klar 10 minuter sen enligt appen)
Fick svaret: "vi hade inte systemet på så vi kollade inte på det"
Så mer eller mindre, hade inte jag kommit fram och frågat om det hade jag suttit bort hela dagen där
Mehr lesen
Google
Ett trevligt kaffe hak..,med hög kvalitets faktor .Smakligt och gott .
Google
Fasansfull personal. Blev illa bemött. Aldrig mer.
Google
Andere Optionen in Stockholm erkunden
Nach Küche
Empfohlene Seiten
Hilf, diese Seite zu verbessern:
