Restaurang

34 Tyska Brinken, 111 27 - Stockholm
Aktualisiert am
Internationellt
★★★★★ ★★★★★
4.0/5
1184 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.0/5
Sluurpometro: 80/100
Sluurpy Bewertung
1.184 Bewertungen
TA Trip
3.5/5
2 reviews
G Google
3.9/5
543 reviews
TF Thefork
4.5/5
557 reviews
B Bookatable
4.1/5
81 reviews
H Hitta
4.0/5
1 reviews

Kontaktinformationen

🌐 Website: http://www.movitz.com/
📍 Adresse: 34 Tyska Brinken, Stockholm

Google Bewertungen

3.9/5
★★★
543 Google Bewertungen
M

Mr T

för 7 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Riktigt mysigt ställe med helt ok mat. Interiören på puben var gedigen och rätt ok priser på ölen.
Google
J

Jan Malmqvist

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Kanonbra mat fin miljö trevlig personal kan inte bli bättre !
Google
U

Urban Kjellgren

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Här kan du kombinera god öl i puben i markplan och fantastisk mat och service i en 1600? -tals källare med vita dukar. Kan rekommendera allt. Jag fick god öl där uppe och min blivande fru fick något vitt?🍾 I källaren blev det bara en fantastisk smak och dryckesupplevekse på tu man hand❤
Google
S

Susanna Lundgren

för 2 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Firade mosters 70-årsdag. Väldigt bra mat, men en inte alltför trevlig, (ny?), servitris som serverade fel mat till fel personer.
Google
R

Roger Magnusson

för 2 år sedan
★★★★★ 5/5
Tjejen och jag var där och firade 5 års dagen. Det var det godaste vi ätit ute på flera år. Oxfilén var mör och såsen smaskig. Även efterrätten var kanon. Servicen var även den väldigt trevlig och proffsig.
Google
B

Balint Karpati

för 5 månader sedan
★★★★★ 5/5
Movitz är Movitz. Trevlig krog med en blandning av lokalpub och lite gamla stan. Bra ställe att ta med sig vänner till och shota. Utan att racka ner på stället tror jag inte att de får tre michelinstjärnor i år, men movitz har mer en plats i mitt hjärta och det går att äta och dricka här och ha trevligt
Mehr lesen
Google
L

Liw Jimmerholt

för 5 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Trevlig personal och fint ställe. Men vad ni än gör ta inte bruchcettan med skaldjur som förrätt. Den var helt dränkt i vinäger och brände nästan sönder smaklökarna, gick inte att äta men man ville ju inte vara otrevlig
Google
T

Torbjörn Melin

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Mitt första besök, mysig pub och matsal, varmt och trevligt med levande ljus på alla bord och planksteken var fantastisk!
Google

Andere Optionen in Stockholm erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Restaurang dauerhaft geschlossen hat?