Subway

Järfällavägen 130, 17741 - Stockholm
Aktualisiert am
★★★★★ ★★★★★
3.6/5
589 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

3.6/5
Sluurpometro: 72/100
Sluurpy Bewertung
589 Bewertungen
G Google
3.6/5
300 reviews
RG Restaurant guru
3.6/5
289 reviews

🕐 Öffnungszeiten

Jetzt geöffnet Schließt um 20:00
Montag1 09:00 - 21:00
Dienstag2 09:00 - 21:00
Mittwoch3 09:00 - 21:00
Donnerstag4 09:00 - 21:00
Freitag5 10:00 - 20:00
Samstag6 10:00 - 20:00
Sonntag7 09:00 - 21:00

Google Bewertungen

3.6/5
★★★
300 Google Bewertungen
M

Micha Sweden

för 2 månader sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Mycket snåla, min sub var 90% bröd fast jag tid kött, lök, sallad, tomat, paprika och ost. Men hon lade så lite av ingredienserna att man knappt kände smaken, blev mycket besviken då andra subways är bättre, hoppas ni kan ta denna kritik och förbättra sig
Google
J

Johanna G

för ett år sedan
★★★★☆ 4/5
God macka! Kan inte gå något om servicen (Det var inte jag som köpte den), men smakerna blandades väl och bemdet var saftigt.
Google
N

Nareg vartanian

för 3 månader sedan
★★☆☆☆ 2/5
Dålig bemötande av personalen.. 1 av 5 till service, fick min macka kallt ..
Google
B

bc zk

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
ena grabben som jobbar där har noll sinne för service. kollegan måste märkt att jag började bli irriterad, efter att ha blivit hånad, och hoppade in. synd att tastys lades ner i centrumet säger jag bara. första gången jag gick dit och det blir den sista!!
Google
D

Daniel Ramirez

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Ett skämt. Aldrig någon bakom kassan så man får ropa efter personalen. Får man tag i en personal så tar han inte hand om sina kunder utan säger att han ska lasta av varor i 10 min. Service finns inte på detta ställe
Google
J

Jenny Knochenhauer

för ett år sedan
★☆☆☆☆ 1/5
Helt okej mackor men ett STORT MINUS för personalen ( iaf för den ena killen) De anställda borde påminnas om att de arbetar med service. Väljer man att arbeta i ett serviceyrke så borde man veta hur man beter sig när kunder kommer och vill handla.
Google
J

Jackie Plane

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Ett mysigt litet ställe kanske lite för trångt om jag skulle säga det själv. Servicen var inte jätte bra den heller. Den jag verkligen inte gillade var att det inte fanns en toalett till gästerna vilket drar ner på betyget då jag var kissnödig. Men huvudsaken är att smörgåsarna är goda vilket dem var. Kan rekommendera till andra. Har alternativ till vegetarianer och veganer 👍
Mehr lesen
Google
L

Lars Liljesvärd, frilansjournalist

för 3 år sedan
★★★☆☆ 3/5
Alltid goda "jättemackor". Fint med möjlighet att välja melkan olika brödsorter och exakt vilka ingredienser man vill ha på sin "ubåt"/baguette. Det som drar ner betyget är att det är trångt om man vill sitta och äta i restaurangen. Personalen är generellt sett trevlig och tillmötesgående.
Google

Andere Optionen in Stockholm erkunden

Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Subway dauerhaft geschlossen hat?