Grilloversten

Klaraplan 13 - Stockholm
Aktualisiert am
Snabbmat Grill
★★★★★ ★★★★★
4.2/5
173 Empfehlungen

Verifiziertes Gericht

Fehlendes Gericht Hinzufugen

4.2/5
Sluurpometro: 83/100
Sluurpy Bewertung
173 Bewertungen
G Google
3.9/5
0 reviews
F Facebook
4.0/5
2 reviews
RG Restaurant guru
4.0/5
23 reviews
F Foodora
4.7/5
13 reviews
ST Sluurpy the best restaurants near you
4.2/5
135 reviews

Kontaktinformationen

📞 Telefon: +46 8 99 41 20
📍 Adresse: Klaraplan 13, Stockholm

Google Bewertungen

3.9/5
★★★
0 Google Bewertungen
S

Samuel Bondeson

för 2 månader sedan
★★★★★ 5/5
Behövde lite sen lunch med dottern Så improvisera att inte äta samma som igår så blev det ett stop här. Korv till dottern och en Gyrosrulle till mig. Enkelt bra service och mycket GOTT. Tycker du om Gyros så kan jag varmast rekommenderar
Google
C

Christina Andersson

för en vecka sedan
★★★★★ 5/5
Mycket god högrevsburgare! Trevligt bemötande och barnvänligt. Rekommenderas varmt.
Google
A

Alex Byn

för 6 månader sedan
★★★★★ 5/5
Utan tvekan bästa grillen på Östermalm. Stor variation i menyn där allt håller hög klass. Se till att ta högrevsburgare och inte tex en "160-grammare". Gyrosen är även den helt magisk. Rimliga priser, trevlig servering. Kan dock vara mycket folk vid lunchrushen.
Google
K

Kristofer van der Schaaf

för 5 månader sedan
★★★★☆ 4/5
Mycket goda hamburgare med mjukt fint bröd och bra stekyta. 115kr för cheeseburgare, pommes frites och dryck är ett riktigt bra pris också. Kommer helt klart köpa fler!
Google
A

Anna Ribbenstedt

för 3 månader sedan
★★★★★ 5/5
Prisvärda o riktigt goda burgare
Google
E

Erik Olzon

för ett år sedan
★★★★★ 5/5
Första recensionen men detta var riktigt utsökt, om ni är hungriga och har vägen förbi så ta Grillöversten istället för donken!
Google
A

Alex Silverborg

för 3 år sedan
★★★★★ 5/5
Jag har aldrig recenserat en grill förut tror jag, för ens idag i så fall. Tog från menyn: cheese & baconburgare m fanta och bea.. 120 bucks Varje gång jag äter på burgare på Östermalm blir det här I framtiden😋
Google
G

Gerd Klang

för 10 månader sedan
★★★☆☆ 3/5
Hemgjort gott mos, god korv men tyvärr långsam och okoncentrerad personal (språksvåroghetet)
Google
Hilf, diese Seite zu verbessern:
← Zurück zu allen Restaurants in Stockholm

🍽️ Gericht empfehlen

⚠️ Fehler melden

🚫 Als geschlossen melden

Bestatigen Sie, dass Grilloversten dauerhaft geschlossen hat?